На офіційному сайті Маланкарської Православної Сирійської Церкви теологом цієї Церкви опубліковано Нікео-Царгородський Символ Віри із вказівками віршів та розділів Святого Письма Нового Завіту, що стосуються змісту цього Символа. Це цікаво.

Нікейсько-Костянтинопільський Символ Віри 

(У Сирійсько-Маланкарській Православній Церкві Індії)

           

Ми віруємо в єдиного істинного Бога (Єв.11,6; 1 Кор.8,4-6; Рим.3,29-31; Еф.4,6)

Отця Вседержителя, (1Кор.8,6; Ап.1,8)

Творця неба і землі, (Вих.20,11; Бут.1;2)

і всіх речей видимих і невидимих. (Єр.32,17; Кол.1,16)

І в єдиного Господа (Дії.10,36) Ісуса (Мф.1,21) Христа (Ін.4,25-26)

єдино-родного Сина Бога (Ів.1,14)

родженого Отцем перед усіма віками. (1 Ів.4,9)

Світло від Світла, істинного Бога від істинного від Бога, (Ін.1,4; 1 Ів.1,5-7; Ів.12,35-37; Ів.5,18)

родженого, не сотвореного, (Ів.8,58)

єдиної істоти із Отцем, (Ів.10,30)

і від Якого всі речі було зроблено; (Ін.1,3)

що для нас людей і для нашого спасіння (Мф.1,21) зійшов з небес, (Ін.3,31)

і був утіленням Святої Діви Марії, Матері Бога (Лк.2,6)

від Святого Духа, (Луки 1,35) і став людиною, (Ів.1,14)

і був ухрестований для нас (Мк.15,25) у дні Понтія Пілата (Мф.27,22-26)

і постраждав, і помер, і був похований. (Мф.27,50-60)

І третього дня воскрес знову, (Мф.28,6) згідно з Його волею, (1 Кор.15,4)

і вознісся на небо, (Лк.24,51) і сів по правий бік Отця; (Мк.16,19)

і прийде знову у Його великій славі (Мф.25,31)

до судження живих і мертвих, (2 Тим.4,1)

Своє ж Царство буде мати безкінця. (Лк.1,33)

І в єдиного, що живе, Святого Духа, (Ів.14,26)

Животворчого Господа всіх, (2 Кор.3,17-18; Iс.6,8; Дії 28,25; Рим.8,2; 2 Кор.3,6)

Який виходить від Отця, (Ів.15,26)

І, що з Отцем і Сином є поклоненним і славимим, (Ап.4,8)

що говорив від Пророків і Апостолів. (2 Пет.1,21)

І в Єдину, (Ів.10,16) Святу, (Еф 5,26-27; 2 Пет.2:5,9)

Католицьку (Рим.10,18 "Католицька" означає універсальна або всеосяжна, тобто «походить зі стародавньої неподіленої Християнської церкви»)

і Апостольську (Еф.2,20) Церкву;

і ми визнаємо єдине Хрещення (Єф.4,5) для завернення гріхів, (Дії 2,38)

і очікуємо воскресіння мертвих, (Рим.6,5)

і нове життя у світі прийдешньому. (Мф.25,34; Ап.21,1-7)

Амінь.                                       

О. Юрій Пулікотель, доктор богослівя

 

Write a comment

Comments: 0